Oldalak

2015. január 3., szombat

6.Rész. ~Lázálom~

*Lázálom*

Miután szárazzá tudtam magam varázsolni, olyan 3-4 óra tájban úgy éreztem majd meg fagyok de közben eső zuhatagként folyt rólam a verejték. Álmos szendergésem közepette az ajtó nyitására lettem figyelmes és egy kifelé ordító gyönyörű lány hangra.. - Mindjárt megyek Denis csak meg nézek valamit! Közelebb jött a lány az ágyamhoz és suttogni kezdett.. - Ugye nincs semmi baj?! Kérdezte hátamra téve egyik kezét. Válaszolni nem tudtam csak egy hatalmasat sóhajtani, majd a lány felé fordultam. Fel ugrott gugoló pozíciójából, szájára tette a kezét és hátrálni kezdet. - Úr isten te Justin vagy.. Selena???! Gondolatot ívelt magának a láztól ködös elmémbe. - Lázas vagyok, szólj kérlek valakinek. S lehunytam az égettnek érző szemeimet.
-Mr.Bieber! Mr.Bieber! Hall engem? Dr.Carlos Moon vagyok, az intenzív osztály fő orvosa. - Fő orvos? Intenzív osztály?? Ki szórakozik megint velem?
Mi ez a hülyeség, biztos megint az a bunkó Denis szívat.. vagyis remélem!
- Senki nem szórakozik önnel Justin! Mondja a kicsi mexikói orvos erőteljesen rám nézve. - Az intézeti szobájában találta meg egyik lakótársa, lázgörcstől szenvedve. De mire a segítséggel vissza ért volna komába esett. Ezért szállítottuk ide. Mondatát befejezve mélyen belenyúl a zsebébe. - Nos majd az ápolónő ki veszi az infuziót a kezéből és délután jövök egy-kettő alap vizsgálatot elvégezni. Addig enni és inni szabad, az utóbbit szigorúan!
Fenyegetően méri rám a mutató ujját, majd felhúzza hosszú bokáig erő köpenyét és kimegy az alacsony ajtón. Fel ültem és az ablakban lévő naptárra pillantottam - Oké, június 2 van..
Majd a hófehér takarómra néztem.. - Várjunk, mivaaan??? Junius 2????? Több mint más fél hónapig voltam komába???
Arrébb toltam az éjjeli szekrényemet és azon keresztül fel ágaskodtam az ablak párkányához, kezembe vettem a naptárat és nézegettem.. - Az nem lehet!!
Mondtam majd letettem az éjjeli szekrényre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése